środa, 25 lipca 2018

CAST

MAIN

Zrozumiałam, że cię kocham. Właśnie w tamtej chwili. Byłam zakochana w tym, jak mocno mnie kochałeś.
*
Zrozumiałam, że mogę być centrum czyjegoś wszechwświata, czyimś powodem, aby nie odchodzić. Zrozumiałam, że mogłam wystarczyć.
*
Zrozumiałam, że można walczyć o wiele rzeczy w życiu, ale nie da się nic poradzić na to, że się kogoś kocha. Nie da się zmienić wyborów swojego serca. 
*
Zrozumiałem, że kiedy ktoś jest tak wyjątkowy, wiesz o tym prędzej, niż się spodziewasz. Poznajesz to instynktownie i masz pewność, że cokolwiek się stanie, już nigdy nie będzie nikogo takiego jak ta osoba. 
*
Zrozumiałem, że w pewnym sensie każdy krok, jaki zrobiłem od chwili, gdy nauczyłem się chodzić, był krokiem do Ciebie. 
*
Zrozumiałem, że nagle zaczęło mi zależeć na niosącym ukojenie cieple jej wspaniałego uśmiechu.


THEM












***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz